Transzfer2U - A privát utazás  

info@transzfer2U.hu      +36 20 951 1119

Utazási feltételek

 

A Transzfer2U UTAZÁSI FELTÉTELEI:

1. Megrendeléseket az alábbiak szerint fogadunk:

  • E-mailben részletezve vagy a 20 951 1119-es telefonszámon.
    Telefonon keresztül csak abban az esetben fogadunk el megrendelést, ha az ügyfél más módon (írásban) nem tudja foglalását leadni. Ebben az esetben a félreértésekből adódó problémákért felelősséget nem tudunk vállalni.
  • Partner utazási irodáinkon keresztül.

Bármely időpontra felveszünk rendelést, legalább 4 munkanappal a tervezett utazás időpontja előtt.
A 4 munkanapon belüli megrendeléseknél, mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!

Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor az utas vagy annak képviselője a megrendelésről írásban vagy e-mailben voucher formájában visszaigazolást kap.

2. Az e-mailben leadott megrendeléseket a beérkezés után 24 órán belül visszaigazoljuk. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 17:00 óráig SMS-t küldünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 17 óráig nem kapja meg SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a 70/367-0707 telefonszámot egyeztetés céljából! Ha a megadott telefonszámán az utas nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért. ( Pl. ha az útviszonyok vagy az időjárás miatt a tervezettnél korábbi indulás indokolt, és az utas nem érhető el.)

3. A megrendelés költségmentesen lemondható 48 órával az utazás tervezett napja előtt, azon belül a viteldíj teljes értékét meg kell fizetni. MÓDOSÍTÁSOKRA az alábbi szabályok vonatkoznak: - Amennyiben utazásának időpontját az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra szeretné változtatni, és ezt az utazás előtt legalább 4 munkanappal korábban jelzi, akkor a megadott időpontra módosítjuk foglalását. Ha az utazás előtti 4 munkanapon belül jelzi felénk módosítási szándékát, akkor már csak meglévő járatainkhoz igazítva tudjuk a módosítást elvégezni oly módon, mint az utazás előtti 4 munkanapon belül leadott új foglalások esetében. Ilyen esetben több óra várakozás is előfordulhat. - Retúr út esetén a második út a foglalás időpontjától számított 6 hónapon belül használható fel. - Ha a menetrendváltozást az utazás előtt 4 munkanapon belül jelzi felénk a megrendelő (utas), akkor alkalmazkodnia kell a már meglévő autóink indulási/érkezési időpontjához. Ilyen esetben több óra várakozás is előfordulhat. A szolgáltatót nem terheli felelősség, amennyiben az utas nem hozta tudomására az időpont változás tényét.

4. Repülőjárat késésekért és járattörlésekért a szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A légitársaság hibájából (pl. késői tankolás, gép meghibásodás stb.) vagy az időjárás miatt adódó (köd, hó, jég, szél) nagymértékű késésekért vagy járattörlésekért a szolgáltató nem vonható felelősségre. A visszaigazolásban rögzített időpontokra vállaljuk a szállítást. A késések és törlések miatt a később, vagy következő napokban érkező utasokat, előfordulhat, hogy az eredetileg sms-ben jelzett autónk már nem tudja megvárni. A következő szabad hellyel rendelkező autónkkal tudjuk a késve érkezőket hazaszállítani. Ilyen esetben több óra várakozás is előfordulhat. Gyűjtő járatként működünk, érkezéskor a 1,5 órán belül landoló gépek utasait szállítjuk egy autóval. Ha bármelyik utas annyit késik, hogy a gépkocsi nem tud 1,5 óránál többet várakozni, úgy a késve érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ha két járat indulása között több óra az eltérés, illetve az autóban nincs üres hely, ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat! Ha az utas külföldön látja, hogy a járata késni fog, vagy törlik, köteles azt időben jelezni a szolgáltató felé.

5. A várakozási idő a 22:00 óra után landoló gépek esetében a 1,5 órát meghaladva, akár 2 óra is lehet.

6. Nem kiszámítható események (Pl. balesetből adódó dugók, útlezárás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem tudunk vállalni, azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében. Ha az útlezárás, dugók olyan hosszú ideig tartanak, és autóink állnak vagy lassú haladásra kényszerülnek, és –e miatt az utas nem tud be check-olni, illetve lekési a gépet, nem áll módunkban az ebből adódó károkat megtéríteni. (pl. transzfer költség, szállás költség, utazás költsége és egyéb ebből adódó kárigények.)

7. A menetidő Nyíregyháza, Debrecen, Miskolc - Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér távolságon az útviszonyoktól és évszaktól függően az utolsó utas felvételétől számítva átlagosan 2,5-3 óra, így az indulás időpontját ehhez igazítjuk. Induláskor több kiállási cím esetén maximum 15 perces eltolódások előfordulhatnak.

8. Az aktuális árjegyzékben megadott árak Nyíregyházáról, Debrecenből, Miskolcról történő indulás esetén értendőek és nem tartalmazzák a bizonyos esetekben adott kedvezményeket, amelyekről a kedvezményekről szóló hirdetményünkből tájékozódhat. Csoportos kedvezményeink kizárólag azonos időpontban, azonos útirányon, egy címről felszállás esetén vehetők igénybe. Amennyiben az utasok egy városon belül eltérő címről szeretnének indulni, címenként 500 Ft felárat számol a rendszer irányonként. Más megyékben fekvő településről kért indulás esetén, az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.

Amennyiben a 22:00 -től– és 05:30 -ig felszálló gépek, valamint a 00:30 – és 07:00 között érkező gépekhez kérik a szállítást, azt speciális viteldíjon, irányonként + 5 000 Ft / autó áron tudjuk vállalni.

9. A Bécs-Schwechat Repülőtérre és a Pozsony-Bratislava Repülőtérre történő szállításra vonatkozó kiegészítések: - A szállítást az Aerobus Lux Kft-vel közösen végezzük, budapesti átszállással. - Átszálláskor a várakozási idő megegyezik a gyűjtőjáratra érvényes várakozással.

Ahhoz, hogy érkezésekor Önt külföldön minél hamarabb megtaláljuk, kérjük, vegye figyelembe az alábbiakat:
- Járatának tervezett érkezési időpontja után legkésőbb 15 perccel állunk ki, és 30 percig várunk Önre ingyenesen. Ezt követően a várakozás díja 15 percenként 500 Ft+ÁFA, vagy a késés mértékétől függően másik autót küldünk Önért, mely esetben a privát transzfer tarifája fizetendő. - A találkozás a Bécs-Schwechat repülőtéren, az érkezési csarnokban közvetlenül az Anker Pékség előtti területen, táblával a sofőr kezében történik. - A találkozás a Pozsony-Bratislava repülőtéren a megadott érkezési terminálnál, táblával a sofőr kezében történik. - Amennyiben nem találja a sofőrünket, vagy érkezést követően nincs módja kijönni a tranzitból, vagy bármilyen egyéb problémája adódik, kérjük, hogy mielőbb hívja a következő telefonszámaink egyikét: +36 96 411 922, +36 70 931 6926. Érkezést követően, kérjük, hogy legyen elérhető az Ön által megadott telefonszámon! - Ha a tranzitból kiérve nem találja gépkocsivezetőnket, várja őt a Meeting Pointnál.
- Ha kisebb várakozás után gépkocsivezetőnk nem jelentkezik, szintén hívja a +36 70 931 6926-os telefonszámot! - Ha a csomagja nem érkezett meg, az ügyintézés megkezdése előtt tájékoztassa gépkocsivezetőnket, vagy hívjon minket.

Amennyiben Bécsben vagy Pozsonyban a repülőgépe reggel 09:00 óra előtt száll fel, valamint este 21:00 után érkezik, a szállítást nem tudjuk a Budapesti gyűjtőjáratainkhoz csatolni. Ha erre az időintervallumra kéri a transzfert, azt speciális viteldíjon, irányonként + 7.500 Ft-ért tudjuk vállalni.

10. Előre kérjük jelezni, ha extra csomagmennyiségre (1 nagy bőrönd + 1 kézipoggyász/fő felett) kell számítani a szállításkor. Az extra méretű poggyászért, a plusz csomagért, és a nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként van lehetőség) felárat kell fizetni (pl.: kerékpár, kutya, gyerekkocsi, stb.), melynek díja irányonként 2.000 Ft. Kutya kizárólag 10 kg alatt, ketrecben, szájkosárral, a csomagtérben szállítható! Beszálláskor a gépkocsivezető hivatott eldönteni, hogy melyik poggyász minősülhet normál méretű poggyásznak és melyik nem. A nagybőrönd általánosan elfogadott mérete: 158 cm (hosszúság + szélesség + magasság), súlya: 20-32 kg között kerül meghatározásra. Amennyiben a kézipoggyász vagy a feladott poggyász túl nagy, vagy túlsúlyos, illetve az előre jelzett (és kifizetett) mennyiséget meghaladja, a gépkocsivezető a helyszínen + 2000 Ft/db felárat számolhat fel.

11. Biztonsági okból a gépkocsivezető a járművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utas fogadásra csak külön kérés esetén van lehetőség. Az utasokat előre tájékoztatjuk, hogy érkezéskor a gépjárművünk hol fogja várni őket. Amennyiben az utast a terminálon belül, táblával kell várni, abban az esetben a parkolási költséget hozzászámítjuk a viteldíjhoz.

12. A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a gépkocsivezetőnek kell jelezni, legkésőbb a címre érkezéskor. Utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.

13. Az utas közvetlen anyagi felelősséggel tartozik a gépjárműben az utas által keletkezett anyagi károkért. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért, a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik. Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat: - Akkor vesz részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. - Tilos a kocsiban szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező illetve maró hatású anyagot szállítani. - Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 1.000 Ft, komolyabb szennyezés, például ha kárpittisztításra van szükség 5.000 Ft.

14. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe.

15. A viteldíj megfizetése történhet készpénzbefizetéssel a Tosi Trans Kft. ügyfélszolgálati irodánkban (4400 Nyíregyháza, Bercsényi u. 13. fsz. 2. szám alatt), átutalással, valamint a partner utazási irodáinknál. A befizetéseknél ügyelni kell arra, hogy a fizetendő összeg az indulás előtti napig rendezve legyen. Amennyiben a viteldíj az utazás előtti napig nincs rendezve, a sofőr kollégánknál teheti meg az autóban, beszálláskor. A megrendelő a szolgáltatások igénybevételének feltételeit az utazásra jelentkezésekor elfogadja, tudomásul veszi. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, utastársai nevében is nyilatkozik illetve szerződéseket köt.

Érvényes: 2014.12.01-től.

Kattints id a szöveg módosításához.

 

 

 

1. Az Airport Minibus Trans szolgáltatás

- A Szolgáltatás az Utasok közúti, nem menetrend szerinti személyszállítása.
Gyűjtő-terítő járatként közlekedve látva el a Budapesten belüli, és a közigazgatási határon
kívüli – továbbiakban vidéki transzfer – területeket, a mindenkor közzétett árakon.

- A Szolgáltató a mindenkor érvényes tarifáit a www.minibustrans.hu weboldalon közzéteszi.
A közzétett árak Forint árak és az ÁFA-t tartalmazzák.

- Amennyiben Budapest közigazgatási területén lévő célállomással kapcsolatos
megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 24 órával, míg vidéki célállomással
kapcsolatos megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 48 órával a szükséges
módosítás vagy törlés a megrendelés adataiban nem történik, vagy ezen határidőn belül
eszközlik azt, Szolgáltató jogosult a fuvarfeladatot teljesítettnek tekinteni

- Agglomerációs transzfer esetén minden, a fuvarkörbe bevont településre kialakított
egyedi ár közzétételre kerül.

- Vidéki transzfer esetén a közzétett árak a fuvarkörzetek központjaiból induló vagy
oda tartó transzferek esetén érvényesek.

- A transzfer szolgáltatás az év valamennyi napján működik


2. Rendelésfelvétel:

a) budapesti és agglomerációs transzfer esetén:

- A Ferihegy repülőtérre történő személyszállítás esetében "Személyszállítási
szerződés" megkötésének minősül - az "Utazási feltételek"-ben meghatározott
fennállásakor - ha az Utas a szolgáltatást telefonon, személyesen, írásban (e-mailen vagy
faxon) illetve a Minibus Trans weboldalán a 'Megrendelés' menüpont alatt legalább 24
órával a repülőgép indulása előtt, pontos címének, gépindulásának és telefonos
elérhetőségének közlése mellett megrendeli, és megrendelését a rendelésfelvevő vagy -
on-line megrendelés esetén a rendszer email-ben - visszaigazolja.

 

1) A rendelés leadható:

 

- online a minibustrans.hu weboldalon
- telefonon: +36 30 950 4484, +36 70 522 8161
- e-mailen: minibustrans@gmail.com


2) Fizetés módja:

-On-line  illetve telefonos rendelés esetén sofőrnél
- átutalással
- partner irodáknál

- A kiállás időpontját telefonos rendelés esetén szóban, online megrendelés esetén emailben
azonnal rendelkezésre bocsátjuk.

- Ameghatározott határidőn belül leadott megrendelést a Szolgáltató csak abban az esetben teljesít,ha rendelkezik elegendő kapacitással, és a megrendelést visszaigazolta.


- A repülőtérről történő személyszállítás esetében "Személyszállítási szerződés" megkötésének minősül - az "Utazási feltételek" - ben meghatározottak fennállásakor az interneten on-line leadott   megrendelés e-mailben történő visszaigazolása, vagy más, az utazásra jogosító dokumentum (előreváltott-, és retúrjegy, voucher) bemutatása és az utazási szándék, valamint az elérni kívánt úticél (pontos cím) telefonon történő egyidejű bejelentése a Minibus Trans rendelésfelvevőjénél.


b) Vidéki repülőtéri transzfer esetén:

- Repülőtéri transzfer megrendeléseket e-mail útján illetve telefonon a rendelésfelvevőnél
lehet kezdeményezni, valamint regisztrációt követően online elektronikus úton a
www.minibustrans.hu oldalon keresztül. A megrendelések 24 órán belül kerülnek visszaigazolásra

-  Online megrendelés esetén a Szolgáltató e-mailen igazolja vissza a megrendelés beérkezését.

- A Szolgáltató megrendelést az utazás előtt 48 órán belül és csak szabad kocsi
esetén, vagy más megrendeléshez igazodva tud elfogadni.

- 48 órán belüli fuvarigény esetén a Szolgáltató fuvarszervezői - e-mailben - 12 órán
belül visszaigazolják, hogy milyen feltételekkel tudják vállalni a megrendelést.

- A megrendelés módosítására budapesti és agglomerációs transzfer esetén
legkésőbb az utazás megkezdése előtt 24 órával, vidéki transzfer esetén legkésőbb az
utazás megkezdése előtt 48 órával van lehetőség. A módosítás költségmentes, de ez időn
belül történő módosításkor előfordulhat, hogy alkalmazkodni kell más járatokhoz.


3. A személyszállítási szolgáltatás tartalma

- A Minibus Trans a nem menetrendszerinti személyszállítás szabályainak
megfelelő szolgáltatást nyújt, a gépkocsik gyűjtő-terítő járatként közlekedve veszik fel és
szállítják az Utasokat.

- A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállását a megadott címre
és időpontra úgy vállalja, hogy az a szolgáltatás megrendelésekor visszaigazolt időpontot
megelőző 15, és az azt követő 15 perces intervallumon belül történik.

- A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállítását a mindenkori
forgalom függvényében, de a lehető legrövidebb időn belül teljesíti.

- Repülőtérről induló vidéki transzfer esetén, egymást követő repülőgéppel érkező
utasok esetén maximum 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren.

- Budapesti és agglomerációs transzfer esetén a gépkocsivezető - útiránytól függetlenül - mindig
a gépkocsi mellett, vidéki transzfer esetén a terminálon fogadja az Utast, és veszi át poggyászát, melynek látható állapotát ellenőrzi, a későbbi reklamáció elkerülése céljából.
Az utazás befejezésekor a gépkocsivezető a jármű mellett adja át az Utas poggyászait,
melyet az Utas a gépkocsivezető jelenlétében köteles ellenőrizni. A visszavételt követően a
Minibus Trans reklamációt nem fogad el, az esetleges poggyászcsere következményeit, a más poggyászát átvevő Utasnak kell viselnie. A gépkocsivezető egyéb poggyász-szállítási feladatokra
nem kötelezhető.

 


4 . A szolgáltatások igénybevételének feltételei

A Minibus Trans szolgáltatást igénybe veheti minden természetes személy,
amennyiben megfelel az alábbi feltételeknek:

- A 14. életévét az utazás megkezdésének napjáig betöltötte.
- 14. életévét még nem töltötte be, de felnőtt kísérővel utazik.
- A szolgáltatás díjszabását az érvényes Tarifa tartalmazza.

- Az Utas utazásra alkalmas állapotban van. Amennyiben az Utas ittas, bódító szer
hatása alatt áll, fertőző vagy undort keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza
szennyezett - az utazásból kizárható.

- kerékpárt kizárólag becsomagolt (dobozolt) állapotban szállítjuk, és ezt megrendeléskor előre jelezzék

- Az Utas jogosult a kézipoggyászán kívül 1 darab normálméretű, 20 kg-ot
meg nem haladó súlyú olyan poggyászt magával vinni, amely alkalmas arra, hogy az
autóbusz csomagterében - más poggyászok veszélyeztetése nélkül - szállítsák.

- A gépkocsiban élő állatok csak a légi fuvarozásban használatos szállítóeszközben
(ketrec, doboz) utazhatnak úgy, hogy az utazás során a gépkocsit és az utasokat ne
szennyezzék be.

- A gépkocsiban tilos szállítani:
- Veszélyes (gyúlékony, maró, mérgező, rádioaktív, stb.) anyagot.
- Lőfegyvert, szúró- és vágóeszközt (kivéve védőtokkal ellátva, a csomagtérben elzárva).
- Olyan tárgyat, amely a többi utas testi épségét veszélyezteti, a gépkocsit megrongálhatja
vagy beszennyezheti.


5 . A Szolgáltató felelősség vállalása:

A Szolgáltató felelősséggel tartozik az Utassal szemben a személyszállítási szerződés
alábbiak szerinti teljesítéséért:

A megadott időn túli teljesítésből, vagy a Szolgáltató hibájára visszavezethető téves
kiállásból eredő kárt - a vállalt szolgáltatás ellenértékével azonos összeget - a panasz
elbírálása után banki úton teljesíti a panasz benyújtásától számított 30 napon belül.
Amennyiben egyéb bizonyított kár is keletkezik, a Szolgáltató kártérítési kötelezettséggel tartozik.

Nem terheli a Szolgáltatót felelősség abban az esetben,
- amennyiben az Utas a megrendeléskor a címet vagy a telefonos elérhetőségét
pontatlanul adja meg,
- amennyiben az Utas pontatlanul vagy egyáltalán nem közli repülőgépe indulási
vagy érkezési idejét.

A Szolgáltató hibájából bekövetkezett műszaki meghibásodás esetén köteles haladéktalanul
- saját költségén - intézkedni az Utas biztonságos továbbszállításáról, valamint úti célja eléréséről.

A Szolgáltató a Minibus Transfer üzemeltetése során az utas- és a poggyász
szállításával kapcsolatban előállott kárért felelősséggel tartozik. A Szolgáltató a fenti
felelősségre a 171/2000. (X.13.) kormányrendelet szerint biztosítási fedezettel
rendelkezik. A gépkocsiban felejtett tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltatót nem terheli a szolgáltatás elmaradásából eredő kártérítési felelősség
abban az esetben, ha működési körén kívüli, előre nem látható, a felek által nem
befolyásolható esemény - vis major - következik be. (Például: a légi járat érkezési/indulási
időpontjának változása, vagy az esetleges havazás miatti járhatatlanná váló utak,
rendezvények, delegációk, balesetek miatti útlezárás.)


6. Saját felelősség (Utas)

- Az Utas köteles a gépkocsit a visszaigazolt időpontban – 15 perc időtartam alatt –
indulásra készen várni. Ha az Utas a megadott időben és helyen nem várja a gépkocsit,
a gépkocsivezető nem köteles az Utast megkeresni.

- Repülőtérre tartó transzfer esetén a 15 perces meghatározott intervallumon belüli
érkezéskor a poggyász elhelyezése, és a beszállás, a többi utas rovására a gépkocsi nem várakoztatható.

- Az Utast - amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem kap sms vagy telefonos
értesítést az autó érkezéséről - minden esetben kárenyhítési kötelezettség terheli, ami azt
jelenti, köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy érvényes megrendelése esetén
a megrendelt szolgáltatást vegye igénybe.

- Az Utas késése miatt okozott károkért maga az Utas felel.

- Amennyiben az Utas a Minibus Transfer létesítményeit, berendezési tárgyait, a
gépkocsiját megrongálja vagy beszennyezi, köteles a helyreállítás, tisztítás, fertőtlenítés
során felmerült költségeket megtéríteni. A szándékos rongálás minden esetben eljárás
megindítását vonja maga után.


7. Reklamáció

A szolgáltatással kapcsolatban felmerülő vitás kérdések esetében az Utas
jogosult panaszt tenni a Szolgáltatónak címzett e-mailben vagy levélben
(a panaszt alátámasztó dokumentumok csatolásával) részletesen megírni.
A panaszt a Szolgáltató köteles kivizsgálni, és 30 napon belül az Utast annak
eredményéről írásban tájékoztatni, valamint a panasz megalapozottsága esetében
haladéktalanul intézkedni.
Az Utast megilleti a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztóvédelmi hatóság és a
jegyző előtti eljárás, a peren kívül nem rendezhető jogvitákkal kapcsolatban pedig a bírói út
igénybevétele is.


8. Érvényesség

A „Miniustrans.hu Utazási Feltételek" 2011. október 1.-től érvényes, visszavonásig.

 

Kattints id a szöveg módosításához.